رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

دخترم رها

شیطون بلا

1391/2/12 16:24
نویسنده : مامان شیما
71 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

شیرینکم ، حسابی شیطون بلا شدی و من هر روز شاهد یه شیرین کاری جدید هستم .اصلا روزامون تکراری نیست چون تو هر روز یه چیز جدید یاد می گیری و ما یه ماجرای تازه داریم .

چند روز پیش داشتم مسواک می زدم و پشت سرم رو نگاه نکردم آخه تو اصلا عادت نداری داخل دشتشویی بیایی همیشه روی پادری می شینی و من مسواکتو بهت می دم اما اون شب ماجرا یکدفعه عوض شد و من وقتی برگشتم سمت تو دیدم که رفتی سر توالت فرنگی و داری آب توی توالت رو با مسواکت هم می زنی ، با دیدن این صحنه چنان فریادی زدم که ترسیدی و رفتی بیرون وای خدا با این دختر کنجکاوم چکار کنم . niniweblog.com

این روزا تقریبا هر عصر دوتایی می ریم پارک گفتگو خیلی بهمون خوش می گذره و ما توی پارک هم ماجراهای جالبی داریم . توی پارک به من می گی bishi (بشین) و خودت تنهای می ری می گردی و دنبال نی نی های دیگه راه میوفتی ، هرکسی که بهت شکلات می ده می گیری و می گی mici (مرسی) و کامل می خوریش حالا اگه من بدم نمی خوری .یه روز به یه خانم و بچه اش گیر داده بودی و هر جا می رفتن دنبالشون می رفتی چون یه کوله داشتن که روش یه عروسک بود .خلاصه حواستو پرت کردم و یک ربع بعد دیدیشون و بدو رفتی سراغشون داشتن سیب می خوردن خانومه گفت سیب می خوره ،گفتم نه ، یکدفعه خودت گفتی ci(سیب)و از توی ظرف برداشتی و کامل خوردی و بعد چند تا دیگه خوردی داشتم از تعجب شاخ در میاوردم تو که هیچ وقت سیب نمی خوردی . شما بچه ها فقط آبروریزی می کنید.niniweblog.com

راستی عزیزکم الان 16 تا دندون داری ،با نی هم بلدی شیر یا آبمیوه بخوری البته 29 اسفند یاد گرفتی و من یادم رفت بود بنویسم .

رها و مسواکش

http://ups.night-skin.com/

رها مشغول تاب تاب عباسی

http://ups.night-skin.com/

رها coco (سر سره ) بازی می کنه

http://ups.night-skin.com/








پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم رها می باشد