رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

دخترم رها

رها در اولین روزهای 5 ساگی و پیش دبستانی

1394/7/1 10:14
نویسنده : مامان شیما
341 بازدید
اشتراک گذاری

دختر کوچولوی زندگیمون این روزا خیلی خوشحاله حسابی احساس بزرگی می کنه و هر جا می رسه می گه من می رم پیش دبستانی   .

روز تولدت رفتیم خونه شهرزاد ،دایی جواد همش بهت می گفت رها تولدت مبارک و تو چیزی نمی گفتی چند باری اینطوری گذشت تا دوباره بهت گفت رها تولدت مبارک تو هم یه دفعه برگشتی گفتی آخه مگه تو واسه من چیزی خریدی که همش می گی تولدت مبارک ،خندونکخندونکموش کوچولوی من از دست تو بیچاره رو با خاک یکسان کردی خندونکخندونک.بعد یه مهمون دیگه اومد و تو رفتی جلوشون و گفتی شما خبر دارین امروز تولد منه واونا گفتن بلهههههه خبر داریم کادو هم برات خریدیم 

خلاصه چندروزی مشغول یادآوری تولدت به بقیه بودی خندونک

خاله سارا مامان اهورا برات یه کیف و یه کیف پول کوچک هدیه گرفته کیف پولتو خیلی دوست داری بهت چندتا هزارتومنی دادم گذاشتی توش ،دیروز سوار آژانس شدیم وقتی نشستی تو ماشین کیف پولتو درآوردی و یه هزاری از توش برداشتی و گذاشتی کنارت همون موقع من یه ده هزارتومانی بهت دادم و گفتم اینو بده به آقای راننده و تو دست منو کنار زدی و گفتی نه مامان من حساب می کنمخندونکخندونکمن به فدای تو که اینقدر دست و دل بازی موشو

دیروز یعنی 31 شهریور تو اولین کلمه زندگیتو یاد گرفتی که بنویسی البته با تلاش بسیار زیاد خاله سایه مهربون 

هفته دیگه کلاس فرانسه فاینال داری معلمت 5 تا کلمه داده که باید دیکتشونو یاد بگیری وقتی داشتم برات می گفتم رها باید دیکته بنویسی گفتی دیکته چی هست و من فهمیدم که کارم دراومده وبه عبارتی بیچاره شدم حالا چطوری بهت یاد بدم آخه ت اصلا دوست نداری توی خونه مشق بنویسی و اصلا همکاری نمی کنی البته دیروز خاله سایه تونست اولین کلمه رو بهت یاد بده ولی 4 تا دیگه مونده و من یک هفته وقت دارم

اینم اولین کلمه ای که رها یاد گرفته une gommeیعنی پاکنخندونک

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم رها می باشد