رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

دخترم رها

رها و مدرسه

1396/7/6 10:57
نویسنده : مامان شیما
150 بازدید
اشتراک گذاری
بالاخره دختر کوچولوی من رفت مدرسه .خداروشکر خیلی مدرسه رو دوست داری در واقع عاشق سرویس و بوفه مدرسه هستی .روز اول با خوشحالی اومدی خونه و گفتی مامان به من پول می دی از بوفه خرید کنم منم فرداش بهت ۲ هزارتومان دادم و گفتم از این به بعد هفته ای ۲ هزا تومان بهت می دم باید خودت مدیریت کنی .خلاصه وقتی برگشتی همشو خرج کرده بودی با هزارتومانش اب پرتقال و یه هزاری هم گذاشته بودی روی ۳ هزار تومان پول دوستت و با هم ماکارونی خریده بودین .
فرداش دوباره یه هزاری بهت دادم اینقدر خوشحال شدی و با ذوق گفتی مامان تو بهترین مامان دنیا هستی .خلاصه ظهر که برگشتی یه عالمه ژله کوچک خریده بودی و به دوستات هم داده بودی و چند تا هم تو جیبت داشتی .
معلمت هم خداروشکر خیلی دوست داری روز اول باید ۴ خط ا می نوشتی ولی همکاری نکردی منم توی دفترت واسه معلمت کامنت گذاشتم وقتی از مدرسه اومدی گفتم معلمت دید گفتی اره ولی چیزی بهت نگفته بود ولی رفتارش جوریه که از فرداش خونه که میایی مشقاتو می نویسی و خیلی هم دوست دا ری بالاخره ۲۰ سال سابقه کار کلاس اول داره خانم علیزاده .
عشق زندگی من خداروشکر اوضاع خوبه
در حال حاضر علاوه برمدرسه روزای زوج می ری استخر و روزای فرد کلاس زبان و پنج شنبه ها هم کلاس فرانسه و ژیمناستیک و نقاشی داری
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

1.786094
25 مهر 96 8:59
7/007797----با سلام دوست عزيز به وبسايت يکتا فايل دعوت شديد براي دانلود فايل رايگان دانلود هر فايلي که دنبالش هستي وبسايت يکتا فايل http://yektafile.ir حتما اين را بخوانيد سايت ها و وبلاک هاي ايراني مطالبي که در سايت قرار مي دهند يا کپي شده سايت هاي ديگه هستند يا اينکه جوک وچيستان قرار مي دهند اگه مي خواهيد يک سايت متفاوت رو ببينيد به وبسايت يکتا فايل بياييد تمامي فايل هاي يکتا فايل اختصاص يکتا فايل هستند وبسايت يکتا فايل http://yektafile.ir/ منتظرت در يکتا فايل هستم ----3/824113
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم رها می باشد