رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

دخترم رها

کشف جدید رها

1397/8/23 12:39
نویسنده : مامان شیما
290 بازدید
اشتراک گذاری
دختر کوچولوی من حسابی مشغول درس و مدرسه هستی .
خانم معلم داستان محرم را براتون تعریف کرده بود از اونجایی که من تو این مدت تو رو از این مسایل به خصوص مرگ دور نگه داشته بودم تو هیچی نمی دونستی .
خلاصه اومدی خونه و با هیجان گفتی :مامان تو خبر داری امام حسین تو کربلا زیر خاکه 🤔چرا از زیر خاک درشون نمیارن
گفتم رها جان چون دیگه کود شدن و الان درخت شدن
گفتی یعنی تو هم بری زیر خاک درخت می شی، قیافه من گفتم دیگه کسی نبود باید منو خاک می کردی
بعد هم می گی مامان تو عزاداری گریه زاری می کنن امام حسین که دیگه حالش خوب نمی شه برن نماز بخونن
خلاصه گفتی می خوام برم عزاداری و نذری هم بگیرم
روز تاسوعا بردمت سر کوچه و عزاداری دیدی بعد هم تو صف وایستادیم و نذری گرفتیم
فرداش بهت گفتم رها عزاداری چطور بود؟
گفتی چیز خاصی نداشت فقط باید وایسیم نگاه کنیم
نذری چطور ؟
صفش خیلی طولانی بود
می گی مامان عزاداری امام حسینو دیدیم عزاداری یزید کی هست؟
هی وای من
خلاصه کنجکاویهای مربوط به محرم ادامه دارد
دیروز خانم معلم بهتون گفته بچه ها کی بلده اسمشو بنویسه
برام تعریف کردی که همه تو کلاس اسمشونو انگلیسی نوشتن ولی من فکر کردم بهتر فارسی بنویسم واسه همین از روی خط کشم نگاه کردم و اسمو فامیلمو فارسی نوشتم و خانم معلم بهم گفت افرین رها دختر باهوش کلاس
این پست مربوط به بیست و چهار مهر ماه ۱۳۹۶ هست ولی چون من برای پست عنوان انتخاب نکرده بودم و الان این کارو کردم تاریخ امروز شد 😉😉😉
پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم رها می باشد