رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

دخترم رها

رهائكم بزرگ شده

1390/11/16 15:3
نویسنده : مامان شیما
83 بازدید
اشتراک گذاری
گالری تصاویر سوسا وب تولز

نازنين دونه مامان بعضي وقتا ازاين كه همه حرفامو مي فهمي متعجب مي شم و به قدرت خدا فكر مي كنم كه چه جوري مي شه يه موجوده كوچولو اين قدر كلمه ها و جمله ها رو بفهمه و با حركاتش منظورشو برسونه.

عزيزكم تو جداً منو بابايي رو شوكه مي كني .ديروز داشتي با دقت سي دي گوگل و موگول رو مي ديدي يه دفعه بابايي اومد و كنارت نشست و شروع كرد به شعر خوندن و برگشتي طرفش و انگشتتو گذاشتي روي دماغت و گفتي ههههييييييييييييييييييييييسسسسسسسسسسس.

چهره بابايي ديدني بود آخه شوكه شده بود و اصلا انتظار اين حركتو نداشت تو با دقت به tv نگاه مي كردي ومن و بابايي يه نگاه به همديگه و يه نگاه به تو .اصلا نمي دونستيم چيكار كنيم، از هيجان مي خواستيم محكم فشارت بديم .niniweblog.com

چند روزه پيش بهت گفتم رهايي  يه پوشك بيار مي خوام عوضت كنم با دقت بهم نگاه كردي ولباتو غنچه كردي و گفتي poooo و رفتي توي اتاق ،منو بابايي منتظر بوديم ببينيم چي با خودت مي ياري كه ديديم 3 تا پوشك آوردي و با هيجان داري ميايي بعد كه عوضت كردم بهت گفتم اون 2 تا پوشك رو بزار سر جاش دقيقا اين كارو انجام دادي .niniweblog.com

واي خدااااااااااااااااااا من دارم سكته مي كنم دختر كوچولوي من همه حرفامو مي فهمه .

http://ups.night-skin.com/


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم رها می باشد