رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

دخترم رها

18 ماه با تو

1390/12/26 14:36
نویسنده : مامان شیما
96 بازدید
اشتراک گذاری
گالری تصاویر سوسا وب تولز

18ماهگي هم تموم شد سال 90 هم تا 3 روز ديگه تموم مي شه باورم نمي شه كه با هم به استقبال دومين بهار زندگيت مي ريم .

دخترك عزيز تر از جانم اصلا نمي تونم دوست داشتنت رو بيان كنم تو فرشته اي بودي كه خدا بهمون هديه داد. خداي مهربون هزاران بار سپاس كه ما رو لايق دونستي و نام پدر و مادر رو بهمون هديه دادي .

18 ماه باهم بوديم ،همه سختي ها و خوشي ها رو با هم پشت سر گذاشتيم. من تنها كسي بودم كه وقتي مهموني يا هر جاي ديگه مي رفتيم تو رو با خودم مي بردم ولي دوستامون بچه هاشون رو نمي ياوردن هميشه يكي بود كه اونا رو نگه داره ولي من و تو و بابايي هميشه با هم همه جا مي رفتيم و من از وجودت در كنار خودم لذت مي بردم .niniweblog.com

نازنينم با وجود تو اعتماد بنفسم بيشتر از قبل شده از اينكه هميشه كنارمي و همه جا با هم مي ريم خيلي خوشحالم .

چند روز پيش مي خواستم برم آرايشگاه ، خانم آرايشگاهي زنگ زد كه وقتمو ok كنه گفت اگه مي شه ساعت 1 بيا وقتي گفتم من بچه ام كوچيكه با ذوق گفت شما مامان رهايي؟اينجا بچه ها مي گن رها رو با خودتون بيارين دلمون براش تنگ شده .

عزيزم درسته كه تو يكم غرغرو  و بهانه گيري  اما خرابكار نيستي واسه همين ما هر جا كه مي ريم كسي پشت سرمون نمي گه واي خدا اينا اومدن الان همه وسايلمون رو رها خراب مي كنه و همه چيز رو بهم مي ريزه.

عزيزم 18 ماهگيت مبارك ايشالا 118 ماهگيت رو بنويسم دخترك منحصر به فردم

اينم رها و كيك 18 ماهگيش

http://ups.night-skin.com/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم رها می باشد