رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

دخترم رها

20 ماه گذشت

1391/2/26 8:37
نویسنده : مامان شیما
114 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

رهای نازنینم 20 ماهگیت مبارک .من و تو و بابایی 20 ماهه که در کنار هم زندگی می کنیم اصلا روزهای قبل از تو رو به یاد نمی یارم و فکر می کنم تو همیشه بودی .من واقعا از داشتنت به خودم می بالم و خوشحالم .

با تو دیگه احساس تنهایی نمی کنم ،ما همیشه با هم هستیم با هم به آرزوهامون می رسیم و با هم ادامه می دیم .تو بزرگترین هدیه زندگی ما بودی و هستی .

عزیزترینم حسابی بزرگ شدی دایره لغاتت خیلی وسیع شده تقریبا همه چیز رو نصفه و نیمه می گی و بالاخره منظورتو می رسونی .عاشق حرف زدنتم و عاشق وجودت.

راستی الان چند روزه که برات یه سه چرخه خریدیم خیلی خیلی خوبه چون دیگه راحت با هم عصرا می ریم پارک و دیگه مجبور نیستم بغلت کنم .

http://ups.night-skin.com/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم رها می باشد