رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

دخترم رها

شهریور 1396

1396/6/27 16:34
نویسنده : مامان شیما
508 بازدید
اشتراک گذاری

رها جوجه مامان دوباره چندوقتی هست که برات ننوشتم ولی امروز می خوام حسابی دلی از عزا دربیارم .

دختر کوچولوی من دیروز تولدت بود 7سالگیت مبارک عشقم اصلا باورم نمی شه یه دختر کوچولوی 7 ساله دارم و قراره بره مدرسه 

وایییی خدای بزرگ ممنون بابت داشتن رها 

بزرگترین هدیه تولدم رهاست که خدا خیلی بهم لطف داشته و تو ماه تولدم یه رها بهم هدیه داده 

عشق زندگی من خیلی دوست دارم 

این روزهای ما پر بود از ماجراهای تولد و مدرسه .اینقدر واسه پوشیدن لباس فرم مدرست هیجان داشتی که خدا می دونه و همچنین خرید کیف و وسایل مدرسه .امیدوارم تو دوران مدرسه خیلی بهت خوش بگذره عزیزم .یکم استرس دارم و برات نگرانم این دوسال که مهد زبان می رفتی خیالم راحت بود می دونستم حالت خوبه اما واسه مدرسه استرس دارم نگرانم آخه تو خیلی خیلی خوبی امیدوارم بتونی حقتو بگیری و به کسی اجازه ندی اذیتت کنه .

اما بگیم از تولد دخترمون که کلی حال کردی .تولد گرفتیم با تم فروزن و کیک کلاس اولی .

چهارشنبه جشن شکوفه هاست 29 شهریور 

نفسم کلاس اول مبارکت باشه تا اخرش همراهتم تا رسیدن به بهترین ارزوهات .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم رها می باشد