رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

دخترم رها

34 ماهگی

1392/4/23 18:16
نویسنده : مامان شیما
580 بازدید
اشتراک گذاری

دختر کوچولوی موش موشی من روزهای شلوغی رو پشت سر گذاشتیم حدود یک هفته مریم جون و خاله ها پیشمون بودن خیلی بهمون خوش گذشت دیگه ظهرها نمی خوابیدی و شبها تا ساعت ١ بیدار بودی و مشغول بازی خلاصه خیلی بهمون خوش گذشت .

چند تا کتاب از نمایشگاه برات خریدم که الان بدردت نمی خورن هر وقت اونا رو خواستی بهت گفتم وقتی بزرگ شدی بهت می دم حالا دیروز اومدی میگی مامان من بزرگ شدم من هم بی خبر از کلک تو گفتم آره دخترم شما بزرگ شدی ،خانم شدی و بعد گفتی پس اون کتابا رو بهم بده .

عزیییییییییییییییییییییییییییییییییزمی آخه من از دست این زبون چکار کنم .

اومدی ازم می پرسی مامان lionچرا سلطان جنگله ؟

دیروز داشتم با خاله سارا تلفنی حرف می زدم دیدم صدات در نمیاد اومدم تو اتاقت که با این صحنه روبه رو شدم :

 رهاوشیطونی هاش

رها

رها

رها موشو

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

روژان جون
25 تیر 92 9:20
سلام شیما جان خوبین؟رهای عزیزم چه بزرگ شده هزار ماشالله،باور کن منم از دست روژان کلافه شدم همش میره سراغ کمد لباساش هم اونایی که براش کوچک شدن حکم میکنه بپوشه بدتر از اون لباسای گرم زمستونشم مخصوصا کلاه کاموایشو میزاره روی سرش خیس عرق میشه بعد میگه مامان چقدر هواگرمه کولر روشن کن وای از دست این وروجکا،میبینم که رها جون پیراهن قشنگش که با روژانی عکس گرفته بود هم زیر لباساش پوشیده وروجک.از طرف من صورت ماهشو ببوس
خاله مهلا
26 تیر 92 9:33
ای جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم
لیلا
27 تیر 92 2:27
من عاشق اون عکس سومت هستم....فدای اون صورت ماهت....
آنوشا کوچولو
29 تیر 92 21:26
چه به روز اتاقت آوردی خالههههههههههههه
خاله نغمه
30 تیر 92 17:10
وااااااااااااااااااای خدای من کاری که ما بیچاره ها همیشه باید انجام بدم آن هم درست کردن خرابکاری این وروجکهاست
گیسو
31 تیر 92 13:51
وااااااااااای قربونت برم چقد تو لباسات باحال و ناز شدی یادمه از بچگی عاشق اینکار بودی عزیز دلم
Neda
5 مرداد 92 22:49
Raha kocholo cheqad sheitoni to che be roze otaqet avordi akhe azizam .kheili doset daraaaam
خاله فتانه
7 مرداد 92 20:47
یه عالمه ماچ برای رهای عزیزم که اینقدر بزرگ شده
خاله نسيم
19 شهریور 92 12:21
واي كه چقدر تو بلايي . قربونت برم خاله . بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم رها می باشد