رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

دخترم رها

نظرات (10)

آنوشا کوچولو
29 تیر 92 21:23
وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خدا قربون اون خنده قشنگت برم خاله جونی مامان شیما خیلی عکسای با حالی گذاشتی دلم براتون تنگ شده
خاله نغمه
30 تیر 92 17:08
وای عزیزم موهاشو کوتاه کردی کاملا" شبیه خودت شده شیما جون .ولی من تصمیم گرفتم بزارم موهای آوین بلند شه تو هم همین کار کن به نظرم خیلی عزیزتر میشن.رهاییییییییییییییییییی بووووووووووووووووووساین هم برای تو شیما جون
سمیرا
30 تیر 92 17:55
وای خدا چه ناز شده این دختر.
گیسو
31 تیر 92 13:45
وااااااااااااااای خدااااااااااااای من چقد ناز شدی چقد بهت میاد تو لباسای بچگیت که دیگه اصلا نگو شدی عین موش کوچولو عززززززززززززیزم بوس بوس بوس
خاله مهلا
7 مرداد 92 9:06
بخورمت گاز گاز ای من به فدات نمیدونی چقدررررررررررررررررررررر دلم براتون تنگ شده
خاله فتانه
7 مرداد 92 20:43
عزییییزززززززم این فرشته هر روز قشنگ و قشنگتر میشه وای که چقدر خوردنی شدی خاله خدا حفظت کنه عزیزم
سمیرا
14 مرداد 92 11:46
ای جانم نگاش کن چقد موی کوتاه بهش میاد ماشالا وای وای یه لحظه فکر کردم داری خونه تکونی میکنی اتقشو چقد خوب بهم ریخته اینجور بهم ریختن کاره هر کسی نیست خودش هند میخواد
خاله مهلا
18 شهریور 92 13:56
کجاییی پس؟؟؟؟ میدونی دلم واسه چی تنگه؟؟؟ واسه یه آسانسور...طبقه 2...یه در باز...یه مادر دختر با یه لبخند قشنگ و نگاه مهربون دوستون دارم نا فرم
خاله نسيم
19 شهریور 92 12:24
واي خداي من چقدر ماه شده عاشق عكس دومي و سوميشم . خيلي اين مدل بهش مياد . قربون چشماي قشنگ و گيرات بره خاله . خيلي خيلي دووووووووووووووووووووووووووووووست دارم . خدا پشت و پناهتون
لیلا
1 مهر 92 17:24
ای جونم با این تیپ بی نظیرت....من که می خوام فقط قورتت بدم ....عزیزم.....عاشقتم.... بدو بیا که ما هم با عکسهای تولد آرسام آپ شدیم.....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم رها می باشد