رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

دخترم رها

تولد 3 سالگی

1392/6/28 9:26
نویسنده : مامان شیما
1,416 بازدید
اشتراک گذاری

واییییییییییییی خدای من عزیزکم ٣ سال گذشت و تو حسابی بزرگ شدی دلم واسه کوچولوییهات تنگ شده دلم می خواد یه بار دیگه اون کوچولوی زشته ٢ کیلو و ٩٥٠ گرمی رو بغل کنم .

دیگه روزهای بدون تو رو به یاد نمیارم و احساس می کنم زندگی من و بابایی از ٣ سال پیش تازه شروع شده .

دختر کوچولوی من الان که ٣ سالت تموم شده کلی پیشرفت داشتی الان چند ماهه که توی اتاق خودت می خوابی و چند ماهه که دیگه پوشک نمی شی تازه خیلی چیزا بلدی .عاشق کلاس زبان و میس ندایی یا به قول خودت (nis neda).

چند روز پیش تو خیابون جوجه دیدی که دلت خواست منو بابایی هم برات خریدیم اسمشون رو گذاشتی انغذی و واچین ولی فقط نازشون می کردی و در کل ازشون می ترسیدی ماهم که برنامه سفر داشتیم مجبور بودیم یه جوری از دستشون خلاص بشیم ولی تو دوسشون داشتی و می خواستی باشن .یه روز بهت گفتم عزیزم ما باید بریم سفر بچه هاتنها می مونن تو هم قبول کردی فرادش که بابایی اونا رو برد رفتی پشت پنجره تراس نگاه کردی و گفتی مامان من مامانشون بودم اونا الان دارن می گن مامان مامان و منو صدا می زنن .عاششششششششششششقتم .

رفته بودیم مغازه کالباس فروشی و تو داشتی کالباسها رو نگاه می کردی یه دفعه داد زدی مامان کالباس کاکائویی وای خدای من اقای مغازه دار مرده بود از خنده.

امسال نتونستم برات یه تولد حسابی بگیرم  قرار بود با مریم جون و بچه ها بریم مشهد که بابایی مریض شد و برناممون بهم خورد .

تولد 1 سالگی

یک سالگی رها

تولد 2 سالگی

دو سالگی رها

تولد 3 سالگی

3 سالگی رها

رهارها

عشقم رها

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سمیرا
27 شهریور 92 12:24
ای جانم لحظه شماری میکردم عکسای تولد سه سالگیشو ببینم رها جون تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک هزار تا بوووسه خوشکل واسه رهای خوشکلترم شاد و سلامت باشی در کنار مامان و بابا سالیان طولانی.......... دوست دارم
آنوشا کوچولو
27 شهریور 92 23:43
تولدت مبارک خانوم خوشگله ایشالا... بابایی زود خوب شه شما با مامان و بابا بیان اینجا پیش ما دوستتون داریم
خاله نغمه
28 شهریور 92 17:15
تولد تولد تولدت مباررررررررررررررک رهایی.ایشالله که صد ساله شی ومامان وبابا برات تولد 100 سالگی بگیرن .عکساتم خیلی ناز شدن کیکت هم که به نظر خیلی خوشمزه میاد جای من و آوین خالی.بوووووس
خاله فتانه
29 شهریور 92 21:52
الهی قربونت برم تولدت مبارک رها کوچولو هر روز عزیزتر و قشنگتر میشی فرشته ی خاله الهی که همیشه مامان و بابا سالم باشن و برای رها روزها و خاطرات شاد بسازن
روژان جون
30 شهریور 92 10:07
فدای دختر خوشگلم برم چقدر بزرگ و خانم شده هزار ماشالا .تولد 3 سالگیت مبارک باشه خاله ایشالا 120 سالگیت.شیما عزیزم ایشالا آقا مصطفی هر چه زودتر خوب بشن.رهای عزیزمو ببوسش
خاله مهلا
30 شهریور 92 20:21
تولدت مبارک عشقم نفسم جانم دخترم الهی 120ساله بشی الهی تمام عمر لبخند رو لبات باشه و سایه مامان و بابا رو سرت روی ماهتو میبوسم بازم با عشق و هزاران گل و بوسه تولد مبارک خوشگلم
لیلا
21 مهر 92 20:24
تولد مبارک پرنسس خاله....چه جیگری شدی عزیزم... ما آپ هستیم...
ندا
14 آبان 92 23:40
ای جان عزیز دلم من با تو کلاس نداشته باشم که دق می کنم. عاشقتم جوجههههه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم رها می باشد