رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

دخترم رها

رها خانم

1392/8/11 21:52
نویسنده : مامان شیما
552 بازدید
اشتراک گذاری

عنوان مطلب رو خودت انتخاب کردی و الان نشستی اینجا و میگی مامان عنوان رو بنویس رها خانم .چشم عزیزکم

رها کوچولوی ما این روزا خیلی سرش شلوغه ٢ روز در هفته کلاس زبان می ره و٢ روز دیگه کلاس ژیمناستیک .حالا که هوا هم سرد شده یکم رفت و امدمون مشکل شده ولی دیگه چاره چیه حسابی لباس گرم می پوشی و میریم زیر بارون و کلی بهمون خوش می گذره .

جدیدا یه فحش اختراع کردی واسه خودت اصلا نمیدوم از کجا شنیدی ،وقتی از کار کسی خوشت نمیاد بهش می گی بی اخلاق وما با دهن باز فقط نگاهت می کنیم و دیگرهیچ.

 کلاس ژیمناستیک رو اصلا جدی نگرفتی فکر میکنی باید بازی کنی تو کلاس ٣ نفرهستین یه پسر و یه دختر که ٥ سالشونه اونا حرکتا رو انجام می دن ولی تو اصلا حرف گوش نمیدی و همش داری میخندی و بدوبدو می کنی وقتی از مربیت می پرسم اوضاع چطوره می گه خوبه من واقعا نمیدونم بر چه اساسی می گه خوبه اما مهم اینه که خیلی اونجا رو دوست داری و بهت خوش می گذره عزیزکم.

رهای ژیمناستیک کار

رفته بودیم ارایشگاه که توهم نشستی و ناخن هاتو دیزاین کردی

رهاو ناخنهایش

جشن هالووین موسسه زبان

رها وهالووین

رها در مهمونی هالووین

رها در سبد

رها و نقاشی در فرهنگسرا

رها

 

پسندها (1)

نظرات (7)

آنوشا کوچولو
13 آبان 92 7:47
وای خداااااا فدات بشم خاله خيلی خانوم شدی دلم واست يه ریزه شده رها خانوم راستی ناخوناتم خيلی ناز شده دوستتون داريم هوارتا
خاله نغمه
13 آبان 92 8:26
بابا ای ول رها اینجوری پا باز کردنت منو کشته هنوز تازه جدی نگرفته ای اگه همینطور ادامه بدی فکر کنم یک ژیمناستیک کار حرفه ای میشی. منو وآوین خیلی دوستون داریم مامان شیما ورهایی دلمون براتون حسابی تنگ شده دیزاین ناخوناش منو کشته شیما جون عکساش خیلی باحال بودند بووووووووووووووووس
باران
2 آذر 92 21:49
سلام رها جون آفرین دختر فعال و زرنگ راستی یه چیزی عکس شما رو باران جون هم دید . هم ورزش کردنتو هم ماشینی که داری و گفت هم من دارم هم رها یه کوچولو که باران هم بزرگ تر بشه می ره کلاس ژیمناستیک که مثل شما قوی بشه انشاالله
سمیرا
3 آذر 92 13:59
ای جانم دلم واسش تنگ شده بود......لاکشو ببینم
خاله مهلا
4 آذر 92 10:07
ووووووووووووووووووووووووووووووووووووی از این رها خانم ای من به فداش
سمیرا
5 آذر 92 10:40
ای جانم نگاش کن لاکشو ببین نقاشیشو ببین هنرمند ورزشکار شیرین زبون
لیلا
24 آذر 92 12:34
فدای تو بشم من با اون عکس اولت و خنده ات....عاشقتم عزیزم.... چه ناخنهای با مزه ای.....همیشه بخندی عزیزم دعوتی برای ثبت کامنتی برایم به یادگار...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم رها می باشد