رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

دخترم رها

سفر شمال

1391/11/16 12:58
نویسنده : مامان شیما
1,513 بازدید
اشتراک گذاری

دختر کوچولوی دوست داشتنیه من تعطیلات هفته پیش رو با دوتا از دوستامون رفتیم شمال که خیلی خوش گذشت و حسابی هوا سرد بود همش نگران بودم سرما بخوری و بالاخره وقتی داشتیم برمی گشتیم توی راه تب کردی ، عزیزکم دومین سرماخوردگیت رو تجربه می کنی امروز خیلی بیحالی اصلا حرف نمی زنی و الان که ساعت 12 هست خواب رفتی .

دختر کوچولوی شیرین زبونم از کرمان که اومدیم هر روز می گی به مریم جون زنگ بزن و من هم زنگ می زنم و گوشی رو می دم دستت و با هم کلی حرف می زنین .

همیشه می ری سراغ یه ملافه یا روسری و سرت می کنی من هم چند روز پیش یه پارچه خریدم خاله نوریه (مامان آیدین ) برات یه چادر خوشگل دوخت حالا دیگه خودت چادر داری و می تونی کلی مامان بازی کنی .

رها در بازار تهران

رها در بازار تهران

رها با چادر نماز

رها با چادر نماز

اینجا تلکابین رامسره و پشت سر رها مه گرفته و همه جا سفیده سفیده

تلکابین رامسر

رها کنار دریای خزر

رها کنار دریای خزر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

samira
16 بهمن 91 14:53
Hamishe be gardesh. Raha hatman koli hal karde.
خاله سارا و انوشا
19 بهمن 91 20:29
سلام شیما جون الهی من فدای این عروسک برم که بالا رو پوشونده پایین رو نه خیلی دلم براتون تنگ شده کاش اینجا بودین یا ما اونجا میتونستم بیام پیشت کلی درد دل کنم واست خیلی دوستتون دارم مواظب خودتون باش
خاله فتانه
23 بهمن 91 22:57
الهی من فدات بشم خاله با اون چادر نمازت مثل فرشته ها شدی عزیزم دست مامان شیما درد نکنه که اینقدر خوش سلیقه است. الهی که همیشه خوش باشین و خنده از رو لباتون گم نشه.
خاله نغمه
24 بهمن 91 0:15
رهایی عزیزم تو هم که مثل آوین سرما خوردی.ایشالله زود خوب شی عزیزم .شیما جون عکسا خیلی قشنگ شدن.مراقب خودتون باشین.بووووووووووووووووس
سمیرا
25 بهمن 91 15:20
ای جانم عاشق عکسای شمالتم رها جونم الهی چرا سرما؟ میکشم سرمارو ایشالا الان خوب خوب شدی دلم برات خوت و مامان شیمات حسابی تنگ شده به امید دیدار
گیسو
1 اسفند 91 18:01
وااااااااااااااااااااااااااااااای خاله چقد خوشگل شدی بخورمت
samira
27 اسفند 91 18:33
رهای دوست داشتنی خاله ; عکسات مثله خودت خوردنی ان . فدات شه خاله عزیزم
خاله نسيم
13 خرداد 92 13:48
عزيزانم اميدوارم هميشه در خوشي و سفر باشين و هميشه شاد و سرحال در كنار هم . قربون اون صورت قشنگت و عينكيت خاله . گفتي شمال. دلم لك زده براي شمال . رهاي قشنگم تو گلم و مامان عزيزت مثل دريا مي مونيد بزرگ و زلال و آروم . عاشق شما عزيزانم و درياي شمالم . ايشاا... يه بار قسمت بشه همگي با هم بريم و خوش بگذرونيم . به اميد اون روز
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم رها می باشد