رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

دخترم رها

رها شیطون بلا شده

1391/12/9 17:10
نویسنده : مامان شیما
514 بازدید
اشتراک گذاری

رها کوچولوی من این روزا حسابی سرمون شلوغه مشغول تمیز کردن خونه و خرید کردنیم .تقریبا هرروز که از خواب بیدار می شی واسه خودمون یه برنامه می ریزم و می ریم بیرون .چند روز بود که مرتب می گفتی مامان من ساعت ندارم دیروز رفتیم بیرون و برات یه ساعت خریدم با یه کیف هلو کیتی که خیلی دوسشون داری وقتی بیرون می ریم اونا رو با خودت بر می داری .

رفته بودیم خونه خاله سمیرا (دوست مامان) همش می گفتی جیش دارم و می رفتیم دستشویی و جیش نداشتی ،بهت گفتم رها راست می گی گفتی نه .گفتم باید همیشه راست بگی، برگشتی گفتی قبول ندارم ، فکم اومد پایین ،وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای بر من با این زبون تو.

راستی الان 3 شبه که دیگه پوشکت نمی کنم و توهم تا حالا جیش نکردی .

3 تا شعر بلدی :عروسک قشنگ من ،یه توپ دارم قلقلیه،اتل متل توتوله .

امروز صبح رفتیم آرایشگاه .همون آرایشگاه مردونه ای که دفعه پیش رفتیم آقاهه ما رو می شناسه بغلت کرد و تو هم مثل دفعه قبل آروم نشستی و موهاتو کوتاه کرد خیلی خوشگل شدی عزیزم داری بزرگ می شی و حسابی خانم می شی .

رها در آرایشگاه

داشتم با تلفن حرف می زدم اصلا حواسم بهت نبود یکدفه نگام افتاد بهت دیدم جورابای منو پوشیدی و تو یکیشون هم یه پاشنه کش کردی وایستادی وااااااااااااااااااااااااااااای از دست تو وروجک

رها با شیطونیاش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سمیرا
10 اسفند 91 11:02
ای جانم چه جورابایی پوشیده مامان شیما تبریک که دختر خانمتون دیگه واقعا واقعا دارن خانوم میشن پوشک نمیپوشن و....به مامانش کمک میکنه تو خرید و خونه تکونیه عید......ای داد مامان شیما رها دختره ببرش یه آرایشگاهه زنونه دلم براتون تنگ شده واسه رها و مامان شیماش ..
خاله سارا و آنوشا
11 اسفند 91 15:29
وای خدا چه دختر خانومی که آروم نشسته تا عمو موهاشو کوتاه کنه ناراحت نباش شیما جون کم کم پا تو کفشاتم میکنه خیلی دلمون واستون تنگ شده رها از طرف من ببوسش خیلی دوستتون داریم
روژان کوچولو
11 اسفند 91 23:24
آخه من فدای رهای عزیزم بشم،قربونت برم که اینقدر شیرین زبون و حاضر جوابی،آفرین عزیزم امیدوارم که دیگه اصلا پوشک نشی خاله جان تا مامانی خوشحال بمونه،شیما جان منم از وقتی روژان از پوشک گرفتم سیماش اتصالی کرده همکاری نمکنه،بوسییییییییی
خاله مهلا
13 اسفند 91 23:21
ای خدااااااااااااااااااااااا جورابا رو ببین
جودی آبوت
15 اسفند 91 18:07
عاشق عکس جورابشم... خیلی باحاله
خاله نغمه
17 اسفند 91 14:49
وای خدا که چقدر این رهای تو خانم شده. آفرین رهایی جون کلا" شیما جون این وروجکها هر چی که مال بزرگترها باشه رو خیلی دوست دارن کاملا" از عکسش معلومه که چه ذوقی کرده جورابای مامانشو پوشیده
خاله نسيم
13 خرداد 92 14:16
رها جونم بزنم به تخته چه موهاي قشنگي داري عزيزم . گاهي بچه ها حرفايي مي زنن كه آدم سر جاش ميخكوب ميشه . خيلي عزيزي گلم . كاراي شما كوچولوهاي دوست داشتني واقعا ما بزرگترا رو شاداب ميكنه جوراباي مامان جونت مثل چكمه برات شده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم رها می باشد