رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

دخترم رها

اسفند تا اسفند تا اسفند

1391/12/30 7:42
نویسنده : مامان شیما
469 بازدید
اشتراک گذاری

دختر کوچولوی من امروز ٣٠ اسفنده آخه ٩١ سال کبیسه است و ما هنوزدر اسفند به سر می بریم و الان ساعت ٦:٢٠ دقیقه صبحه و فقط چند ساعت تا سال جدید مونده .

سومین اسفند رو هم با هم بودیم .٦ ماهگی ،١٨ ماهگی ،و حالا ٣٠ ماهگی .

عزیزکم در ٣٠ ماهگیه زندگیت به سر می بری و ما ٣٠ ماه در کنار هم بودیم . رها کوچولوی من سال ٩١ سال خوبی بود چون ما تو رو داشتیم اگر چه کم و بیش با مشکلات تقریبا زیادی روبه رو بودیم و لی وجودت به من و بابایی آرامش می داد و دیدن چهره تو هر صبح ما رو شارژ می کرد و شبها با بازی گوشیهای تو همه مشکلات یادمون می رفت و با آرامش تو می خوابیدیم .

اسفند امسال به ما خیلی خوش گذشت چون تقریبا هرروز با هم می رفتیم بیرون و خرید می کردیم یه نمایشگاه توی پارک گفتگو بود که یه خانه اسباب بازی داشت من و تو هم هر روز می رفتیم اونجا و تو حسابی بازی می کردی .آبرنگ بازی و خمیر بازی خیلی دوست داشتی وبا پاستل هم نقاشی می کشیدی و خلاصه واسه خودت دوست هم پیدا می کردی .

وقتی برات لباس یا هر چیز دیگه ای می خریدم می گفتی مرسی مامان که برام لباس خریدی ،قربون اون زبونت برم که فکم از تعجب میوفتاد پایین .

راستی دیروز دستی به سر روی اتاقت کشیدیم ،یه فرش جدید برات خریدیم .دیزاین اتاقت رو عوض کردیم.البته یه چیزایی باید برات بخریم مثل کتابخونه و یه میز توالت کوچولو.

دیشب ٢ تا ماهی قرمز خریدیم خیلی دوسشون داری و براشون اسم گذاشتی ،انغذی و واچین اسم ماهیها .همش می خواهی بهشون نون بدی و می گی گشنشونه .بهم می گی مامان ماهی پا نداره ؟ ماهی نوک می زنه ؟ماهی دست نداره؟

سال جدید رو با هم شروع می کنیم ،در کنار هم با آرزوی سلامتی برای همه و همه و همه . 

اسفند 1391

اسفند 1390

اسفند 1390

اسفند 1389

اسفند 1389

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله سارا و انوشا
1 فروردین 92 17:23
الهی فدات بشم ناناز من شیما جونم خسته نباشی ایشالا... که سال جدید سال خوبی باشه پر از برکت و همراه با سلامتی و اتفاقای خوب خیلی دوستتون دارم امروز که بهم اس ام اس دادی گفتی داری میای و نزدیکیای یزدی خیلی خوشحال شدم عیدی از این بهتر نمیشد
خاله نغمه
5 فروردین 92 12:11
رها جونم وشیمای عزیز و بابای رها عید 92 رو بهتون تبریک میگم امیدوارم سالی همراه با خوشحالی وشادی وسلامتی براتون باشه. رها جون از حالا میز توالت بخوای دیگه وقتی بزرگ شدی چی میخوای خانم کوچولوبوووووووووووووووووووووووووس
خاله سمیرا
13 فروردین 92 8:20
عیدتون مبارک، امیدوارم سال خوبی داشته باشید. بهتون خوش بگذره.
سمیرا
17 فروردین 92 13:38
ای جانم که نور مید مامان باشه ایشاا یه سالی پر از شادی و سلامتی باشه واست رها جونم هم واسه خودت هم واه مامان و بابا سال نوت مبارک از دور مامان شیما و رهای خوشکلم رو میبوسم به امید دیدار
روژان کوچولو
17 فروردین 92 22:17
شیما جان سال نو مبارک باشه عزیزم ایشالا سال خیلی خوبی برای شما عزیزان باشه رهای عزیزم ببوس
لیلا
23 فروردین 92 3:16
داستانک
20 اردیبهشت 92 16:12
سلام وب زیبایی دارین مبارکتون باشه به وب من هم بیاین و اگر دوس داشتین باهم تبادل لینک کنیم توی نظر وبم بگین با چه اسمی لینکتون کنم منتظرتون هستم
خاله نسيم
13 خرداد 92 14:26
توي اين سال جديد بهترينها رو براتون آرزو ميكنم سالي توام با شادي و سلامتي و دوستي و بركت . اميدوارم همشه جيبتون پر پول و لبتون خندون باشه . و هر چه سريعتر بزرگ بشي و باعث افتخار بابا و مامان گلت بشي .آمين
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم رها می باشد