رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

دخترم رها

پروژه مهم

1391/7/22 15:55
نویسنده : مامان شیما
128 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

دختر مهربونم ،دو هفته از پروژه مهمی که منو تو با هم شروع کردیم می گذره و پروژ بسیار موفقیت آمیز بوده و تو دیگه تو پوشکت جیش نمی کنی .روز اول که پوشکت رو باز کردم 5 بار توی شرتت جیش کردی و یک بار هم پی پی وروز دوم هم اوضاع همینطور بود روز سوم یک دفعه گفتی پی پی دارم ولی همچنان توی شرتت جیش می کردی روزچهارم  اوضاع بهتر شد و الان که دو هفته می گذره فقط موقع خواب و بیرون پوشکت می کنم ، الان 3 شبه که توی پوشکت جیش نمی کنی  و 2 شبه که بهت شیر نمی دم چون پیشی شیشه شیرت رو برده واسه نی نیش .

خلاصه اوضاع خوبه البته بعضی وقتا می گی جیش دارم امابیشتر اوقات من باید ازت بپرسم و حواسم باشه ببرمت توالت وگرنه جیشت رو نگه می داری.

دختر یکی یک دونه من عاشقانه دوست دارم و برای داشتنت از خداوند هزاران بار سپاسگزارم.

http://ups.night-skin.com/



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نی نی وبلاگی
27 تیر 99 20:14
سلام خوشحال میشم رمز وبلاگتون رو بدونم💙 برای محافظت در برابر هکر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم رها می باشد