رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

دخترم رها

رها و شگفتی هایش

1392/2/28 17:28
نویسنده : مامان شیما
522 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا همش دوست داری سی دی ببینی چند روز پیش بهت گفتم: رها روزی یه دونه سی دی می تونی ببینی ،

سی دی باب اسفنجی رو داشتی می دیدی وقتی تموم شد گفتی مامان روزی یه سی دی اجازه دارم ببینم گفتم بله عزیزم و تو هم گفتی چشم مامان و زدی play و دوباره باب اسفنجی دیدی وقتی تموم شد باز گفتی :مامان روزی یه سی دی اجازه دارم ببینم ومن جواب دادم بله عزیزم و تو دوباره play کردی ودفعه سوم بود که باب اسفنجی می دیدی .من حسابی دهن باز مونده بود از این همه ذکاوت .حالا دیگه می گم روزی یه سی دی و یک بار .

اینقدر فیلم کلاه قرمزی و بچه ننه رو دیدی که همه دیالوگ هاشون رو حفظی مخصوصا قسمت آقای اتو شویی که خیلی باحال تعریف می کنی .عاششششششششششششششششقتم

عاشق بازی قایم موشکی و همیشه در حال قایم شدن و ما باید پیدات کنیم .بابایی وقتی باهات بازی می کنه اینقدر دوست داری که می تونی ساعتها بدون توقف ادامه بدی .عزیزم ، که همیشه زیر لحاف قایم می شی و داد می زنی بیا منو پیدا کن .وقتی بابا قایم می شه داد می زنی بابایی منو میشونی mishvani(بابا صدای منو می شنوی)و دنبال بابا می گردی .

راستی یه چیز خیلی جالب :دیروز تصمیم گرفتم دست چپ و راست رو بهت یاد بدم و داشتم فکر می کردم که چطوری این کارو بکنم ،بهت گفتم رها دست راستت رو ببر بالا و در کمال ناباوری انجام دادی بعد گفتم دستت چپت رو ببر بالا ، این کار رو کردی فکر کردم شانسی بوده ،چند بار ودر ساعت های مختلف ازت پرسیدم و تو هر دفعه درست انجام می دادی ،من واقعا نمی دونم از کجا بلدی چون ما تاحالا بهت نگفته بودیم .

رها

رها کوچولو

رها با دمپایی میکی موس

رها در پارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سمیرا
29 اردیبهشت 92 9:41
به به مبارکه میز توالتشو ببین چه خانومه شیکی ای جانم که دست چپ و راستشم یاد گرفته وای رها جونم منم عاشق کلاه قرمزیم
آنوشا کوچولو
30 اردیبهشت 92 23:26
وای خدااااااااااااااااااااااااااااااا قربون اون خنده شیرینت برم خاله خیلی عزیز شدی به به چه میز و کمد قشنگی دست مامان و بابا درد نکنه دلم واستون یه ریزه شده
خاله گیسو
2 خرداد 92 14:37
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خاله چقد بزرگ شدی چقد خوشکل شدی تو چقد اتاقت خوشکل شده چه میزو کمد خوشکلی مبارکت باشه قربونت برم اینمم بووووووووووووووووووووووووس از لپای خوشکلت عاششششششششقتم
خاله نغمه
5 خرداد 92 5:59
به به رها خانوم میز توالتشو نگاه کن چه خوشگله ایالله مبارکت باشه عزیزم شیما جون آوین هم دست راست وچپ بلده من فکر میکردم مهد به اون یاد داده ولی فکر کنم ذاتی یاد میگیرن .این نفس منو حسابی ببوس راستی کلاس زبانش چطور پیش میره
جودی آبوت
5 خرداد 92 11:26
عزیز دل من.. رهای خوشگل من.. اتاقش خلی خوشگل شده شیما جون. دستت درد نکنه
leila
6 خرداد 92 2:11
چه عکسهای قشنگی....می بوسمت گلم....ما هم آپیم
خاله مهلا
7 خرداد 92 10:13
ای جونم وروجک خوب حال مامانتو گرفتی تا دیگه برات شرط نذاره فدات بشم که اینقد باهوشی چقد وسایلت خوشگله مبارکت باشه دختر قشنگم میبوسمت هزارتا دلم برات یه ذره شده
خاله نسيم
18 خرداد 92 13:50
اييييييييييييييي جانم قربون حموم رفتنت . اتاقتم كه مثل خودت قشنگه . مرسي بابا و مامان گلش . نميدونم چرا تو و آوين عزيزم اينقدر عاشق باب اسفنجي هستيد . خيلي دوستون دارم . هر دوي شما بهترين و بزرگترين هديه آسموني براي ما هستيد . ايشاا... هميشه در پناه ايزد متعال باشيد .
خاله نسيم
18 خرداد 92 13:57
رها جونم وبلاگت خيلي قشنگه . مباركت باشه . خيلي دوسش دارم . فداي دست مامان عزيزت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم رها می باشد